top of page
  • Yazarın fotoÄŸrafıHavva KUNUT

Kim Bu Suskun


İşe kendimden bahsetmekle başlayayım. Kimim ben? Aslında ben de bilmiyorum. Her gün kendime ait yeni şeyler keşfediyorum. Yaşıyorum, okuyorum, dinliyorum. Anı yaşıyorum; kitapları, insanları, duyguları okuyorum; ve sesini duyurmaya çalışan her şeyi, müzikleri, suskunları, sessizliğin sesini dinliyorum. Ben kendim oluyorum. Kendim olduğum bir yerde sizlere, paylaşmak istediğim yazılarımı, önerilerimi ve şu an aklıma gelmeyen ama bir anda esecek olan şeyleri göstermek istiyorum.


Neden burası bilmiyorum. Yazılarım şu konularda olur diyemiyorum. Her şey çıkabilir buradan. Her duygu, her an, her his... Çünkü her şeyden var benliğimizde. Belki de kendimi keşfederken, sizlerin de kendinizi keşfetmenize; kendimi motive ederken sizleri de motive etmeye ve daha nicesine yol açmaya geldim. Burada en çok kendimle konuşacağım evet ama sizlerle de konuşacağım. Çünkü Montaigne' nin de dediği gibi, insanlarda insanlığın her hali vardır. Yazılarımda kendinizi bulmanız, bir tebessümle ayrılmanız dileğiyle.

45 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page