top of page
  • Yazarın fotoÄŸrafıHavva KUNUT

¨Ben¨ Demekten Yorulmadın Mı?


Gerçekten yorulmadın mı? Sadece kendini düşünmekten, bencil olmaktan. Doğrulara sağır kalmaktan, hep 'ben, bana' demekten, hep tüketmekten yorulmadın mı?


Çağ tüketim çağı. Ama üretmeden tüketmek ne kadar doğru olabilir ki? Yaratmak da, üretmek de gerekmez mi? Biz sadece tükettik, tükettikçe şiştik. Üretip hafiflemeyi asla seçmedik.


Ne sadece iyisin, ne de sadece kötüsün. ¨Ben¨cil olmaktan yorulmadın mı? Biraz ¨sen¨cilleşmek tüm dünyayı güzelleştirmez mi? ¨Sen¨ demeyi dene biraz. Başkalarını da düşün. Bu dünyada tek değilsin. İnsanlar birbirleri için varlar. Geleceğini de düşün. Giderken geride bırakacağın nesli de.


¨Biz¨, ¨sen¨ demekten yorulmayacağımız, yorulsak bile demekten vazgeçmeyeceğimiz günlere...

43 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page